Велосипед Merida ONE-SIXTY 500 [2024]
ONE-SIXTY 500 отримав повністю нову радикальну геометрію і конструкцію підвіски, а також набір компонентів щоб забезпечити максим надійності і можливостей за прийнятною ціною. Вилка RockShox Yari і амортизатор Deluxe можуть впоратися з самим жорстким рельєфом, в той час як чотирьохпоршневі гальма Shimano забезпечують надійність і стабільність.
Еволюція чи революція? А може все разом? ONE-SIXTY 2022 отримав радикальне оновлення, нову конструкцію, що виводить нашу хард-ендуро платформу на нову висоту. І звичайно ж, з будь-якої висоти він готовий і до самого довгого й самому жорсткому спуску. Нова підвіска використовує технологію Flexstay з регульованим рокером, щоб була можливість вибору між двома колесами 29" (хід 162 мм) або колесами різного діаметра 29/27.5" (хід 171 мм), із збереженням геометрії. Кут підсідельної труби отримав радикальне значення 79°, щоб легко підніматися в гору, а завалена рульова труба 64° і 170мм вилка допоможуть впоратися з хаосом на узвозі. Новий підхід до розмірів дозволить райдеру вибрати короткий або довгий річ незалежно від зростання, в той час, коли підвіска стає прогресивніший по мірі збільшення ростовки, не забутий і довгохідний підсідельний штир. Проводка WIRE PORT, практична різьбова каретка плюс місце для зберігання інструменту, а ще, магнітне кріплення для фляги FidLock на карбонових моделях.
- Повністю алюмінієва рама з кінематикою підвіски FAST і нової радикальної ендуро-геометрією.
- Колеса різного діаметра або колеса 29 дюймів, система розмірів AGILOMETER
- Підвіска RockShox Domain і Deluxe, перевірена 12-швидкісна трансмісія Shimano.
- Покришка Maxxis Double Down ззаду і EXO+ спереду
- Довгохідний підсідельний штир
- Потужні 4-поршневі дискові гідравлічні гальма.
РАМА: ONE-SIXTY LITE III, 171 mm suspension travel mullet / 162 mm suspension travel 29", material: aluminium, 29x2.5" max. wheelsize, 148x12 mm axle standard, BSA bottom bracket standard.
ВТУЛКИ: Shimano TC500-B / Shimano TC500-MS-B, 110x15 mm width front hub, 32 spoke holes, Centerlock, 148x12 mm width rear hub, 32 spoke holes, Centerlock.
ВИЛКА: Rock Shox Domain R, Air, 170 mm suspension travel, Tapered, 44 mm fork offset, 29.5x2.8" max. wheelsize.
АМОРТИЗАТОР: Rock Shox Deluxe Select+, lockout.
ПЕРЕДНІ ГАЛЬМА: Shimano Deore M6120, 4 piston.
ЗАДНІ ГАЛЬМА: Shimano Deore M6120, 4 piston.
РОТОРА: Shimano RT30, 203 mm.
РУЛЬОВА КОЛОНКА: Acros ICR MERIDA EXTERNAL neck, Upper and lower IPS sealing.
КЕРМО: MERIDA EXPERT TR II, material: aluminium, 780 mm width, XS/S 18 mm росія, M/L/XL 30 mm rise.
ВИНІС КЕРМО: MERIDA EXPERT eTRII, material: aluminium, 35 мм діаметр, 0° stem angle, 40 mm.
ЗАДНІЙ ПЕРЕМИКАЧ: Shimano Deore M6100, SGS.
МОНЕТКА ЗАДНЯ: Shimano Deore M6100
МОНЕТКА ПЕРЕДНЯ: Shimano SL-MT500-IL
ПІДСІДЕЛЬНИЙ ШТИР: MERIDA EXPERT TR II, 34.9 mm діаметр, 0 mm setback, XS/S: 150 mm Travel Seatpost - M: 170 mm Travel Seatpost - L/XL: 200 mm Travel Seatpost.
СІДЛО: MERIDA COMP SL, V-mount.
ЛАНЦЮГ: KMC X12
ЗАХИСТ ЗІРКИ: MERIDA EXPERT TR ISCG05
КАСЕТА: Shimano Deore M6100, 10-51 teeth, 12 speed.
КАРЕТКА: Shimano BB-MT-501, 24 mm.
ШАТУНИ: Shimano Deore MT512, 32 teeth, 170 mm для всіх розмірів.
ПЕРЕДНЯ ВТУЛКА: Shimano TC500-B, 110x15 mm width front hub, 32 spoke holes, Centerlock.
ЗАДНЯ ВТУЛКА: Shimano TC500-MS-B, 148x12 mm width rear hub, 32 spoke holes, Centerlock.
ЗАДНЯ ВІСЬ: MERIDA COMP TR, including removeable lever, 6/4 mm allen key.
ОБОДУ: MERIDA COMP TR II, 28 mm іннер width, material: aluminium, Tubeless ready (tubeless tape valves and no included), rear 27.5" up to Size M/L&XL rear 29".
СПИЦІ: Double Butted Black stainless
ПЕРЕДНЯ ПОКРИШКА: Maxxis Assegai, 29x2.5", fold, TR EXO+ 3C MaxxGrip.
ЗАДНЯ ПОКРИШКА: Maxxis DHR II, 27.5x2.4" XS/S/M 29x2.4" L/XL, fold, TR DD 3C MaxxTerra.
ВАГА: 16,48 кг, weighed at frame size M
Геометрія:
РОЗМІР РАМИ | XSHORT | SHORT | MID | LONG | XLONG |
РОЗМІРИ ПОКРИШОК | 29" | 29" | 29" | 29" | 29" |
ST ПІДСІДЕЛЬНА ТРУБА MM | 400 | 410 | 425 | 445 | 470 |
TT ВЕРХНЯ ТРУБА MM | 532 | 559 | 586 | 618 | 649 |
CS ДОВЖИНА ПІР'Я MM | 437.5 | 437.5 | 437.5 | 437.5 | 437.5 |
HTA КУТ РУЛЬОВОЇ КОЛОНКИ ГР | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 |
STA КУТ ПІДСІДЕЛЬНОЇ ТРУБИ ГР | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 |
BD ПРОВИС КАРЕТКИ MM | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 |
HT ВИСОТА РУЛЬОВОГО СТАКАНА MM | 95 | 95 | 95 | 105 | 120 |
FL ДОВЖИНА ВИДЕЛКИ MM | 557 | 557 | 557 | 557 | 557 |
R РІЧ MM | 426 | 453 | 480 | 509 | 535 |
S СКЛ MM | 607 | 607 | 607 | 616 | 629 |
WB КОЛІСНА БАЗА MM | 1177 | 1204 | 1232 | 1265 | 1298 |
SH СТЕНДОВЕР MM | 730 | 735 | 738 | 735 | 730 |
Технології:
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM. При створенні алюмінієвих рам високого класу ми використовуємо перевірений часом алюміній PROLITE 66 (6066), оскільки він неймовірно легкий і міцний. Крім того, він відмінно поєднується з нашою технологією гидроформовки, дозволяючи нам створювати складні форми, що відрізняються потрійний товщиною стінок, майже карбоноподобным зовнішнім виглядом і найкращим співвідношенням жорсткості і ваги. Хоча менш міцні сплави можуть бути дешевше, цей сплав є ідеальним вибором для високопродуктивних велосипедних рам.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM. Щоб отримати максимальну віддачу від алюмінієвої труби в плані форми або зміни товщини стінки, ми застосовуємо різні форми маніпуляцій. Найбільш складним, але й найбільш ефективним є гидроформинг, при якому алюмінієва труба вставляється в негативну форму, і через неї під тиском продавлюється гаряча емульсія з води і масла. Кінцевим результатом є алюмінієва труба ідеальної форми, яка дозволяє нам створювати чудові і легкі алюмінієві рами.
X-TAPER HEADTUBE. Точність рульового управління життєво важлива для безпечного керування, і X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити точність. Використання верхніх підшипників 1 1/8" і нижніх 1 1/4" або 1 1/2" допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна їзда та обладнання можуть надавати на головну трубу, і при цьому не додає зайвої ваги. Це дозволяє легко встановлювати конічні вилки і забезпечує точність і впевненість рульового управління.
SMOOTH WELDING. Цей процес ми використовуємо для додання зварних швах красивою плоскій поверхні замість ефекту "стопки монет", який часто виникає під час зварювання TIG. Зварювальник використовують зварювальний пальник, щоб двічі пройтися по шву, допомагаючи його розгладити. Для цього потрібна велика майстерність, але у результаті виходять міцні і елегантні рами, які на перший погляд виглядають як рами з карбонового волокна.
INTERNAL CABLE ROUTING. На більшості наших рам ми прокладаємо проводку тросів і шлангів через раму. Кабелі входять і виходять з рами через гладкі гнізда, чи ми використаємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT. Прокладка кабелів усередині рами захищає їх від зовнішніх впливів, надає чистий і акуратний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
NON-SLIP TIGHTENING. Ця система означає, що для затягування важливих болтів вам знадобиться тільки один інструмент TORX 30, що полегшує їх фіксацію під час руху по трасі
, а також прискорює і спрощує технічне обслуговування. Болти мають головку спеціальної форми на одному кінці, яка входить у відповідне поглиблення в рамі, запобігаючи обертання. Це означає, що в раму не вклеюється ніяка фурнітура, тому пошкоджену різьбу або болти можна легко замінити.
P-FLEX. Конструкція підвіски, в якій традиційний шарнір в пір'ї виключено на користь конструкції flexstay. При цьому використовується податливість матеріалу та особлива форма труб, що дозволяє верхньому і нижньому пір'ям розсуватися по мірі руху підвіски. Прибравши шарнір в пір'ї, ми економимо вага, знижуємо потреба в обслуговуванні і підвищуємо жорсткість конструкції рами.
WIRE PORT. MERIDA розробила кермові колонки, які дозволяють всім кабелях управління від керма входити в раму через кришку рульової, створюючи чистий і лаконічний вигляд, дозволяючи зробити більш легку, міцну і аеродинамічної конструкцію рами, ніж при використанні звичайних кабельних портів. Залежно від моделі, кабелі прокладаються повністю всередині через руль і винос або полуинтегрированно, коли кабелі входять у раму під виносом.
FAST KINEMATIC. Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay для мінімізації ваги і необхідності обслуговування. Кожен розмір рами має різну ступінь прогресії, причому моделі з більшою довжиною мають збільшений темп прогресії, щоб краще підходити для більш жорсткого катання та/або важких райдерів. Регульований фліп-чіп можна використовувати для установки коліс розміру 29 або 27.5/29, зберігаючи при цьому геометрію для стабільної керованості. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned kinematic: Швидко, тому що це так.
LONG FENDER. Точки кріплення додаткового подовженого крила для підвищення захисту в порівнянні зі стандартним коротким крилом. Повнорозмірне крило зменшує кількість бруду і водяних бризок з заднього колеса
, зберігаючи чистоту і сухість, а також продовжуючи термін служби підшипників і тросів. Завдяки болтовим кріпленням крило жорстко фіксується, що знижує рівень шуму і не пошкоджує лакофарбове покриття байка.